fbpx
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 09:00-17:00 Δευτέρα-Παρασκευή & το Σάββατο 10:00-15:00. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή messenger.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για Τηλεφωνική Παραγγελία, ΠΡΕΠΕΙ οι πελάτες να γνωρίζουν τον κωδικό του προϊόντος (Barcode) για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση τους.

Επιστροφές Προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.α.), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης στο 2316 017 912 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος προϊόντος απευθυνθείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης καλώντας στο 2316 017 912 ώστε να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος ή η επιστροφή της αξίας του.

Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν ή θα σας επιστρέψει την αξία του προϊόντος εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής των προϊόντων:

  1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με email στο [email protected] αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και αριθμό τηλεφώνου ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει μαζί σας για σχετικές διευκρινήσεις .
  3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.  Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρίας μας.
  4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.
  5. Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.
  6. Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
  7. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

 

Επιστροφή κατόπιν επιθυμίας του Πελάτη

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, και τραπεζικά έξοδα 3,5. Σε κάθε περίπτωση δεν επιστρέφεται η αξία των αρχικών εξόδων αποστολής και τυχόν χρέωση αντικαταβολής.

Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με πιστωτική κάρτα δεν υπάρχει χρέωση τραπεζικών εξόδων για την επιστροφή των χρημάτων.

 

Σημείωση:

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα medncare.gr  διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το medncare.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις  για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

 

Σημαντικό:

Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack και τα έτοιμα βρεφικά γεύματα δεν επιστρέφονται.

Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.

2 Comments

  1. Έχω παραγγείλει και ανάμενω δύο πακέτα Pampers – Pants Βρεφικές Πάνες Νο5 (12 – 17Kg) 48τμχ, πλην όμως θα ήθελα να ρωτήσω εάν γίνεται να τα επιστρέψω καθόσον η μικρή μας σταμάτησε να φοράει πάνα και δεν τα χρειάζεται. Επιθυμώ να αγοράσω κάτι άλλο ίσης ή και μεγαλύτερης αξίας από το κατάστημα μας. Μπορείτε να με ενημερώσετε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;

    1. Καλημέρα σας,

      Θα επικοινωνήσει το τηλεφωνικό μας κέντρο σύντομα μαζί σας για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που θα ακολουθήσετε.

      Είμαστε στην διάθεσή σας

Αφήστε μια απάντηση