Προσοχή! Για τηλεφωνική παραγγελία καλό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος (Barcode) για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με έναν από τους εξής τρόπους:

  1. Μέσω αντικαταβολής :

Η πληρωμή γίνεται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier κατά την παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας (χρέωση αντικαταβολής 3€)

*Ισχύει για αποστολές μόνο εντός Ελλάδας

  1. Μέσω χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας:

Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι:

Visa

MasterCard

Maestro

Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της χρεωστικής/ πιστωτικής σας κάρτας, η τράπεζα χρεώνει σε αυτήν το ποσό της παραγγελίας σας προκειμένου να δεσμευτούν τα προϊόντα της επιλογής σας. Σε περίπτωση μη άμεσης διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, έπειτα από επικοινωνία του τμήματος διαχείρισης παραγγελιών μαζί σας, το ποσό του μη διαθέσιμου τεμαχίου επιστρέφεται. Χρειάζονται τρεις εργάσιμες ημέρες προκειμένου να ενημερωθεί ο λογαριασμός σας για τη συναλλαγή και να είναι ξανά διαθέσιμο το επιστρεφόμενο ποσό.

Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Eurobank, η οποία χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).

8 Comments

  1. δεν γίνεται αποδεκτή η πληρωμή με κάρτες Πειραιώς?αν δεν μπορείτε να εξυπηρετεισετε τους πελάτες μη μας ταλαιπωρείτε?να κάνετε δωρεάν την αντικαταβολή!

    1. Καλησπέρα σας,

      Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας δεν έχει λήξει και ότι περιέχει το αναγκαίο ποσό για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
      Σε περίπτωση που τα παραπάνω λειτουργούν σωστά, τότε πολύ πιθανόν να υπήρξε καθυστέρηση στην πληρωμή της παραγγελίας που προσπαθήσατε να καταχωρήσετε.
      Για δική σας ασφάλεια, αν μέσα σε ένα μικρό διάστημα 2-3 λεπτών δεν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, τότε το σύστημα της τράπεζας ακυρώνει αυτόματα την συναλλαγή.
      Αν δεν καθυστερήσατε ούτε στην ολοκλήρωση της πληρωμής τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας και να τους ενημερώσετε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
      Μετά από επικοινωνία με άλλους πελάτες που απευθύνθηκαν στην τράπεζα τους, διαπιστώσαμε ότι ήταν θέμα της τράπεζα (συγκεκριμένα της κάρτα τους) και όχι του ηλεκτρονικού καταστήματος.

      Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση!

      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα της Med & Care

    2. Μια χαρά δουλεύει η κάρτα της Πειραιώς. Μήπως φιλαράκο, θες να σου αποσταλεί και δωρεάν η παραγγελία; Πρέπει να σε βάρεσε για τα καλά η καραντίνα.

  2. Πληρωμή στο κατάστημα κατά την παραλαβή, όπως γινόταν στο παρελθόν δε γίνεται πλέον ;

    Αναστασία Παπαδοπούλου
    1. Καλησπέρα σας,
      Οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ίδιες με αυτές του φυσικού μας καταστήματος!
      Εάν θέλετε να αγοράσετε κάτι από το φυσικό μας κατάστημα και να πληρώσετε με μετρητά, μπορείτε πάντα να επισκεφτείτε το κατάστημα και να το αγοράσετε απευθείας από εκεί!
      Πάντα μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε, πριν επισκεφτείτε το κατάστημά μας.
      Για να μπορείτε να δεσμεύσετε προϊόντα και να περάσετε σε δεύτερο χρόνο να τα πάρετε, θα πρέπει να έχετε καταχωρήσει ηλεκτρονικά παραγγελία και να την έχετε προπληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα!
      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα της Med&Care

  3. Καλησπέρα σας,
    θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ψάχνοντας να αγοράσω κάποια προϊόντα παραφαρμακευτικά βρήκα το e-shop σας. Έχετε πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και πολύ καλές τιμές. Συμπλήρωσα τα προϊόντα που έχω ανάγκη και στην συνέχεια προχώρησα στο επόμενο στάδιο πληρωμής. Έκανα 3 προσπάθειες για να πληρώσω με κάρτα Τράπεζας Πειραιώς και να ολοκληρωθεί η παραγγελία μου. Με τρόπο πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας ανοίγει το link της Τράπεζας Eurobank όπου ζητά να συμπληρωθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας, αφού τα συμπλήρωσα όλα μου άνοιξε link που ζητάει τα στοιχεία e-banking της Τράπεζας Πειραιώς και στη συνέχεια κλείνει με το μήνυμα “η παραγγελία σας δεν μπορεί να ολοκληρωθεί”.
    Η κάρτα μου έχει επαρκές υπόλοιπο την χρησιμοποιώ για αγορές μέσω internet πολύ συχνά χωρίς να αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα.
    Άλλαξα browser και πάλι υπήρξε το ίδιο πρόβλημα.
    Αναγκάστικα να επιλέξω και να χρεωθώ αντικαταβολή, γιατί απλά ήθελα να ξεμπερδεύω με αυτή την παραγγελία για να μην χάσω για τρίτη φορά το περιεχόμενο του καλαθιού (μια και δεν υπάρχει τρόπος προσωρινής αποθήκευσης).
    Παρατήρησα ότι υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα και σας ενημέρωσαν μέσω των σχολίων.
    Ισως είναι και άλλοι οι οποίοι δεν μπήκαν κάν στον κόπο να σας ενημερώσουν και απλά αγόρασαν από αλλού.
    Έχετε θέσει την δυνατότητα να σχολιάσουν οι πελάτες σας, προφανώς επειδή σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζουμε.
    Εγώ και οι παραπάνω κάναμε χρήση της δυνατότητας που υπάρχει στην ιστοσελίδα σας και να σας το κάνουμε γνωστό.
    Με εκτίμηση,
    Μαρία Γκιμίση

    1. Καλησπέρα σας κα Γκιμίση,

      Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, καθώς και για το σχόλιο σας. Σίγουρα στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε και να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

      Όσον αφορά στο πρόβλημα που αντιμετωπίσατε, φυσιολογικά θα έπρεπε η πληρωμή να πραγματοποιηθεί εξ’ αρχής, ενώ μας φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι ακόμη και με την αλλαγή του browser δεν μπόρεσε να διεκπεραιωθεί η διαδικασία.

      Εμείς, από πλευράς μας, εντοπίσαμε 2 παραγγελίες, τις οποίες φαίνεται στο σύστημά μας ότι προσπαθήσατε να κάνετε. Και στις δύο αναγράφεται μήνυμα σφάλματος με αιτιολογία την ακύρωση της παραγγελίας/πληρωμής από τον χρήστη.

      Μπορούμε αν θέλετε να σας αποστείλουμε μέσω email το μήνυμα σφάλματος που φαίνεται στο σύστημά μας.

      Επιπλέον, επικοινωνήσαμε με την τράπεζα της Eurobank με την οποία συνεργαζόμαστε, προκειμένου να μας ενημερώσει για πιθανό τεχνικό πρόβλημα. Ενημερωθήκαμε, όμως, ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όσον αφορά στις πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, ενώ καθημερινά δεχόμαστε παραγγελίες με αυτό τον τρόπο πληρωμής.

      Θα μπορούσατε ίσως, να επικοινωνήσετε και με τη δική σας τράπεζα προκειμένου να σας ενημερώσουν σχετικά για το λόγο για τον οποίο δεν πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή.

      Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

      1. Αγαπητέ Μάριε,
        σας ευχαριστώ για την απάντηση.
        Το έλεγξα! αυτό που πήρα ως απάντηση είναι ότι επειδή έχω antivirous esset στο pc μου, όταν ανοίγει το link της eurobank όπου θα πρέπει να βάλουμε τα στοιχεία καρτών κλπ το antivirous διαπιστώνει ότι δεν είναι ασφαλές περιβάλλον και το ανακατευθύνει και ανοίγει ένα άλλο περιβάλλον το οποίο είναι ασφαλές για τέτοιες συναλλαγές. Όταν γίνει αυτή η ανακατεύθυνση δεν ακολούθεί και η eurobank σε αυτή την ανακατεύθυνση με αποτέλεσμα να μας πετάει εκτός και στέλνει το μήνυμα ακύρωσης της συναλλαγής.
        Αυτό που κατάλαβα είναι ότι την επόμενη φορά θα πρέπει πρώτα να μπώ σε αυτό το ασφαλές σημείο και να ανοίξω το e-shop σας και μετά να κάνω την συναλλαγή.
        Πάντως σίγουρα θα πρέπει και η eurobank να βελτιώσει κάτι ως προς το security αυτών των συναλλαγών.
        Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι,
        με εκτίμηση,
        Μαρία Γ

Αφήστε μια απάντηση