Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 & το Σάββατο 10:00-15:00. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μέσω Email ή Messenger.
Προσοχή! Για τηλεφωνική παραγγελία καλό θα ήταν οι πελάτες να γνωρίζουν τον κωδικό προϊόντος (Barcode) για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση τους.

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με έναν από τους εξής τρόπους:

  1. Μέσω αντικαταβολής :

Η πληρωμή γίνεται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier κατά την παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας (χρέωση αντικαταβολής 2,00 €)

  1. Μέσω χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας:

Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι:

Visa

MasterCard

Maestro

Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της χρεωστικής/ πιστωτικής σας κάρτας, η τράπεζα χρεώνει σε αυτήν το ποσό της παραγγελίας σας προκειμένου να δεσμευτούν τα προϊόντα της επιλογής σας. Σε περίπτωση μη άμεσης διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, έπειτα από επικοινωνία του τμήματος διαχείρισης παραγγελιών μαζί σας, το ποσό του μη διαθέσιμου τεμαχίου επιστρέφεται. Χρειάζονται τρεις εργάσιμες ημέρες προκειμένου να ενημερωθεί ο λογαριασμός σας για τη συναλλαγή και να είναι ξανά διαθέσιμο το επιστρεφόμενο ποσό.

Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Eurobank, η οποία χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).

2 Comments

  1. δεν γίνεται αποδεκτή η πληρωμή με κάρτες Πειραιώς?αν δεν μπορείτε να εξυπηρετεισετε τους πελάτες μη μας ταλαιπωρείτε?να κάνετε δωρεάν την αντικαταβολή!

    1. Καλησπέρα σας,

      Παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας δεν έχει λήξει ή περιέχει το ανάλογο ποσό για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν ισχύει αυτό, τότε έγινε καθυστέρηση στην πληρωμή της παραγγελίας. Για δική σας ασφάλεια, αν μέσα σε ένα μικρό διάστημα 2-3 λεπτών δεν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, τότε το σύστημα της τράπεζας ακυρώνει αυτόματα την συναλλαγή. Αν δεν ισχύουν τα δύο παραπάνω, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας για να λύσετε το τυχόν πρόβλημα.
      Μετά από ενημέρωση των πελατών που επικοινώνησαν με την τράπεζα τους, διαπιστώσαν ότι ήταν θέμα της τράπεζα (συγκεκριμένα της κάρτα τους) και όχι του ηλεκτρονικού καταστήματος.

      Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση!

      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα της Med & Care

Αφήστε μια απάντηση