Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 & το Σάββατο 10:00-15:00. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μέσω Email ή Messenger.
Προσοχή! Για τηλεφωνική παραγγελία καλό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος (Barcode) για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με έναν από τους εξής τρόπους:

  1. Μέσω αντικαταβολής :

Η πληρωμή γίνεται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier κατά την παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας (χρέωση αντικαταβολής 2,00 €)

  1. Μέσω χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας:

Οι κάρτες που δεχόμαστε είναι:

Visa

MasterCard

Maestro

Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της χρεωστικής/ πιστωτικής σας κάρτας, η τράπεζα χρεώνει σε αυτήν το ποσό της παραγγελίας σας προκειμένου να δεσμευτούν τα προϊόντα της επιλογής σας. Σε περίπτωση μη άμεσης διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, έπειτα από επικοινωνία του τμήματος διαχείρισης παραγγελιών μαζί σας, το ποσό του μη διαθέσιμου τεμαχίου επιστρέφεται. Χρειάζονται τρεις εργάσιμες ημέρες προκειμένου να ενημερωθεί ο λογαριασμός σας για τη συναλλαγή και να είναι ξανά διαθέσιμο το επιστρεφόμενο ποσό.

Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Eurobank, η οποία χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).

5 Comments

  1. δεν γίνεται αποδεκτή η πληρωμή με κάρτες Πειραιώς?αν δεν μπορείτε να εξυπηρετεισετε τους πελάτες μη μας ταλαιπωρείτε?να κάνετε δωρεάν την αντικαταβολή!

    1. Καλησπέρα σας,

      Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας δεν έχει λήξει και ότι περιέχει το αναγκαίο ποσό για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
      Σε περίπτωση που τα παραπάνω λειτουργούν σωστά, τότε πολύ πιθανόν να υπήρξε καθυστέρηση στην πληρωμή της παραγγελίας που προσπαθήσατε να καταχωρήσετε.
      Για δική σας ασφάλεια, αν μέσα σε ένα μικρό διάστημα 2-3 λεπτών δεν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, τότε το σύστημα της τράπεζας ακυρώνει αυτόματα την συναλλαγή.
      Αν δεν καθυστερήσατε ούτε στην ολοκλήρωση της πληρωμής τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας και να τους ενημερώσετε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
      Μετά από επικοινωνία με άλλους πελάτες που απευθύνθηκαν στην τράπεζα τους, διαπιστώσαμε ότι ήταν θέμα της τράπεζα (συγκεκριμένα της κάρτα τους) και όχι του ηλεκτρονικού καταστήματος.

      Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση!

      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα της Med & Care

    2. Μια χαρά δουλεύει η κάρτα της Πειραιώς. Μήπως φιλαράκο, θες να σου αποσταλεί και δωρεάν η παραγγελία; Πρέπει να σε βάρεσε για τα καλά η καραντίνα.

  2. Πληρωμή στο κατάστημα κατά την παραλαβή, όπως γινόταν στο παρελθόν δε γίνεται πλέον ;

    Αναστασία Παπαδοπούλου
    1. Καλησπέρα σας,
      Οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ίδιες με αυτές του φυσικού μας καταστήματος!
      Εάν θέλετε να αγοράσετε κάτι από το φυσικό μας κατάστημα και να πληρώσετε με μετρητά, μπορείτε πάντα να επισκεφτείτε το κατάστημα και να το αγοράσετε απευθείας από εκεί!
      Πάντα μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε, πριν επισκεφτείτε το κατάστημά μας.
      Για να μπορείτε να δεσμεύσετε προϊόντα και να περάσετε σε δεύτερο χρόνο να τα πάρετε, θα πρέπει να έχετε καταχωρήσει ηλεκτρονικά παραγγελία και να την έχετε προπληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα!
      Με εκτίμηση,
      Η ομάδα της Med&Care

Αφήστε μια απάντηση